Älvbacka

Direktlänk till inlägg 27 november 2009

kommentarer

Av Yvonne - 27 november 2009 00:01

Ser att jag fått "kommentarer" på mina inlägg från Sofia, Carina O. och stallLena

som inte kommit med i bloggen.

Har tydligen glömt att klicka på rätt "knapp"?

Och så blev det två "Moe sjuk" oxå?


Sofia om du skickar din adress  så ska jag skicka cd:n till dej, det kan ju vara fler låtar du inte hört. Min son spelar in en ny åt mig.


 
 
Lena

Lena

27 november 2009 07:31

Trist att det inte gick så bra igår men som du säger trav är trav (fast det vet jag egentligen inget om) och djur är djur, man kan bara ge dem de bäst förutsättningarna men sen kan allt hända ändå, tyvärr kan de ju inte tala om vad som gick fel. Hoppas bara att Moe hade en svacka för det vore ju trist om han är sjuk.

När du får kommentarer som inte är publicerade på bloggen finns det någonstans du kan klicka för att få upp dem i bloggen. Jag går in och kollar om jag kan få upp de kommentarer du fått.

Här ska vi få Jokkmokksbesök i helgen, storasyster med sambo kommer och sover lördag till söndag, ska bli kul att umgås - sist mitt i flytten var det mer jobb än umgänge.

Ha en bra första advent!

http://www.tyramyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sofia-Stall Neshime

28 november 2009 18:20

Hejsan
Oj jag vet inte vad jag ska skriva....fast det var adressen du frågade efter. Blir så förvånad.......spontan tanke, vilken generös och snäll person du verkar vara:) Har du mailadress?

 
Carina

Carina

29 november 2009 15:38

Hejsan på er där i Norrfjärden!
Nu har vi hämtat Joanna..hon heter så och inte Johanna med h =) hon var så otroligt snäll i finkan,Evelina och jag växla om att stå med dom där de första milen..hon hade ju också Sobbe som sällskap ;) Men det gick jättebra,var så lugn hela vägen..så det är så skönt att vi fått hem henne nu :)
Kram/Carina m.familj

http://www.carinao.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 1 december 2020 14:53


1:a december och jag är så nöjd med vädret, lite snö och lagom kallt...inget regn! Det får gärna vara 5 - 10 grader kallt och kanske lite lite mer snö, nä föresten jag klarar mej! Har ju varit 1:a advent och många jag känner har julpyntat, men inte...

Av Yvonne - 19 november 2020 12:01

Av Yvonne - 19 november 2020 12:00

Av Yvonne - 15 november 2020 15:48

Sötnosarna! Det är tryggt och mysigt med Vilja Skönt få ha fåtöljen för sig själv! Då tar vi soffan! Siri står ivrigt på bakbenen och väntar på godis! Kul killar med katten Pricken! Ruxan provar sitt nya shiretäcke inför kallare dagar! En hä...

Av Yvonne - 15 november 2020 15:39

Klockan är fem över halv tre söndag eftermiddag och det är redan skumt ute! Småregnar då och då, men ingen snö än så länge... Har iallafall klart med vinterns snöskottning och det känns bra, Tommy Björkman skottar och han är bra och pålitlig, skot...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards