Älvbacka

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Yvonne - 3 februari 2010 23:25

texten blev ju som vanligt , nu fattar jag ingenting??

Av Yvonne - 3 februari 2010 22:51

Ja det är snö i hela landet så nu är det inget att skryta över!

I två dar har jag ridit  i  otrampad snö, ganska så mysigt! Igår red jag 1,7 mil

utan att det fanns ett endaste spår, bara ett slätt täcke av snö opp till knäna på Moe. Och ikväll red jag i skogen och då gick snön opp till magen på honom, det blev ett rejält pass. Konditionen verkar bra, han blev inte ens svettig endast lite rimfrost på kroppen och huvudet.

Körde långturen med Fixsola på dan och samma där, konditionen är det då inget fel på, hon började ligga på en del när vi vände hemåt!

Janne körde Kungen och Juna annars blev det mest att skotta snö idag oxå!

Hoppas att kylan ger med sig snart för det är faktiskt jobbigt, man tappar sugen lite grann men "bara lite"!

(Nu håller den här jäkla datorn på och tjorvar, det blir mindre bokstäver än vanligt

och så blir det mellanrum hur som helst fast jag gör som vanligt?)

Får väl vara så då! Kan ju ändå inte göra nåt åt det!

Igårkväll var jag på bio och såg en romantisk komedi med Meryl Streepe, den var

faktiskt bra och även rolig (kommer inte ihåg vad den hette?)

Är ju mest för spännande filmer egentligen!

Moa har varit här idag och som vanligt har vovvarna skitkul och Vilja är i farten så hon sover som en stock nu.

Natten som var fick hon sova med mej i sängen och då kom oxå Rollo "kissen"

och la sig bredvid, dom nojsade en stund sen sov dom hela natten tills jag steg opp.

Systerdottern Emelie ringde igår och ville komma opp till påsk med sin kille Martin,

han är förståss sugen på skoterkörning skulle jag tro!

Det händer inte så mycket just nu, men vänta bara det kommer bättre tider!!!!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards