Älvbacka

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Yvonne - 4 februari 2010 20:26

en present! När jag gick till postlådan idag så låg det endast ett brev där och

inte vilket brev som helst, det var från Sofia/stall Neshime borti Bjärtrå!

I kuvertet låg en liten presentpåse som det stod "Arken Zoo-vi som älskar djurnär jag öppnade påsen så trillade det ut en liten "medaljong" i form av ett hundben där det var graverat in VILJAS namn!

Tack snälla goa Sofia, blev både överraskad glad och rörd, om jag får valprackarn

att sitta still så ska jag försöka ta ett kort på henne  så du får se hur fin hon blev

med den på halsbandet!

Och kortet var mycket uppiggande som ett ljus i mörkret, det blir VÅR så småningom och det har nu i dagarna visat sig på ett annat sätt oxå, Trolle och

Bolfaxa har börjat fälla vinterpälsen. När jag drar med taggiga svettskrapan så

formligen rasar det hår i drivor! Ska riva av Kompis lite hår imorron för det syns att det börjat ske något på honom oxå!

Josse kunde inte komma idag så jag har kört Fixsola, hon kommer imorron istället. Moe fick vaa ledig idag för han fick ju en riktig snöpulsarpärs igår och det verkar som om det gjorde honom gott för att han har varit så harmonisk idag.

Imorron tar vi en långtur och nu är det plogat, slätt som ett dansgolv!

Kom några snöflingor på eftermiddan och kylan har gett med sig , har varit sådär en tolv/tretton grader idag.

Nu har jag skrivit opp hur jag ska göra om det blir "dubbelt", tack Sofia!

Och sabbar jag det ändå så har jag Lena som kan reda ut det åt mej.

Hoppas jag om hon inte blir less på mina missar!

Alla hästar mår bra och tränar bra och Bolfaxa är snart klar med medicineringen,

hon tränas lite lätt och verkar fräsch så här långt!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards