Älvbacka

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Yvonne - 13 juli 2010 23:14

blev det innanför travbanan, vi hade ju tänkt köra in det som löshö om det inte hade kommit regn under natten!

En hel del är oslaget, men det talas ju bara om regn framöver så vi får avvakta!

Gräset står ju där det står!!

Jag är så glad över alla fina bilder som min son hjälpt till med att få in på bloggen

och blir det som jag tänkt ska det bli bilder på alla hästarna och övriga invånare på Älvbacka.

Hundar och ungar har badat en del när det var som varmast, men Molly fick badförbud för hon blir alldeles för uppspelt och det kan bli en och annan reva av hundtassar vilket Moa fick uppleva, två långa ränder på låret.

När dom tvåbenta kravlat sig opp på land då blev det Mollys tur att kasta sig i efter pinnar!

Erika fick rida Kungen i eftermiddag , John körde Gnisten och Moe fick sig ett riktigt intervall på rakbanan blev inget igår!

 Rapptösen är undersökt av vår vet. Christer och imorron blir det besök hos LykkeGutten.

Storvinna går sina pass och imorron har jag tänkt att det blir premiär utan ledare!

Undrar nån varför jag inte sitter opp i vagnen så är det därför att jag inte når fram med benen i Jannes speedcart och jag har ju köpt mej en (ny)begagnad

som jag är lite snål om än så länge! hihi!!


Vilka duktiga höns jag har, tio ägg idag!!

Hej Sofia, kul höra från dej! Ska hälsa på i din blogg och kolla hur ni har det med pållarna! Hinner ju aldrig med annat än pyssla med min egen blogg på sena

kvällar, vi hörs!

Gonatt!



    

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards