Älvbacka

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Yvonne - 6 januari 2011 21:03

Imorse kom hon instormande som en virvelvind i stallet våran vet. Ire´ne!

Man blir på så gott humör bara man hör hennes röst, skotta skit går som en dans

och hon är inte tyst en sekund! När Janne sa att : du stressar! Näe DET gör jag inte, men jag vill bli svettig så att jag känner att jag jobbar blev svaret!

Härliga människa!!

Sonen Simon var med och han satte opp saltstenshållare där det fattades av en eller annan anledning och fyllde på med saltstenar.

Sen blev det fika innan Ire´ne och Simon skulle vidare till tågstation i Älvsbyn och hämta "Kepan" som kommer hit imorron och ska göra en utredning på Kungen bl.a

Hon är expert på rörelsemekanik hos häst! Och på lördag är vi särskilt inbjudna till Grans Naturbruksskola där Kepan och Ire´ne ska hålla kurs om hästens rörelsemekanik! Mer om detta kommer naturligtvis!


StallLena och Josse kom och red Gnisten och Bolfaxa idag och Josses mamma Ingela var med, hon ville ha lite hästlukt i näsborrarna och tog in Juna och pysslade med henne medan tjejerna for ut och red. Ingela rider då och då , men

det var mera förr om åren.

När dom kom tillbaka sadlade jag på Moe och det blev en ridtur på cirka en

och en halvtimme, det hann börja skymma och det är ganska mysigt när

man är i tysta skogen.


Bytte köksgardiner ikväll så nu är julen puts väck!

Bara 6,5 minus ikväll, få se vad som väntar imorron? Det pratas om oväder!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards