Älvbacka

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Yvonne - 14 januari 2011 23:13

härliga bilder!

Knekten, Kexet och Storvinna syns på första bilden och så är det

Kompis 17år och katten Rollo om någon undrar.

Av Yvonne - 14 januari 2011 22:34

Vi vill tacka för de härliga vinterdagarna vi fick tillsammans med er och djuren! Här kommer lite foton på oss och några av favoriterna. Vi längtar tillbaks! Hälsa alla från oss! Kramar från Edit och Rut.


                         

Av Yvonne - 14 januari 2011 22:16

I afton red jag tio 300 metersintervall med Moe i månsken!

Alltså jag kan upprepa det hur många gånger som helst:

det är så himla mysigt och lenande för själen att rida när det är månsken....

Ändå var det inte fullmåne i afton heller......men ljust var det!


Moe behövde få lite luft under hovarna efter all snöpulsning och han

gillade det, är så ivrig när vi vänder opp och han vet precis vart han ska vända på millimetern.

Jodu Sofia, det blev rimfrost i ögonfransarna och när jag drog in luft i näsan

så kletade näsborrarna ihop! Ändå var det bara 19 minus och det håller den temperaturen nu oxå.

Blir så glad när jag får några ord ifrån dej, då vet jag att du finns därborti Bjärtrå!

Körde även Bolfaxa på dan, var lite lat och såg dagens rätt från Romme på TV.

Frankrikekompisens häst Qia Tabac startade, men tyvärr så galopperade hon

liggandes som trea, synd. Hon har etta,tvåa, etta i raden så hon är inte så tokig!

Janne fastnade vid TV:n så det blev ingen träning av hästar för honom.


Nu får Moe vara ledig Lördag/söndag, han gjorde så bra ifrån sig!

Är det inte skitkallt imorron så ska jag köra Kungen om inte Janne gör det , är så spänd på att kolla hur han rör sig efter  behandlingen!?


På söndag behöver du inte komma nå tidigare Lena, jag vet ju inte när Ire´ne

dyker opp, men jag ska ringa henne imorron tänkte jag.


Ha en trevlig helg go´vänner!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards