Älvbacka

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Yvonne - 17 januari 2011 20:09

ja det är bra att det finns klipskare personer än mej! Tack David, nu provar jag:

Iréne! yes det gick. JAG har mycket att lära när det gäller datorer hihi!!

När jag skriver Iréne på ett papper, ja förhand Då har jag haft egenheten att

sätta "pricken" eller vad det heter på datorspråk på ett annat ställe, kolla:

Irené, vet inte varför? Blir ju helt fel och har fått på skallen av nämnda brud ett flertal gånger...

Tack snälla Lena för det du skrev, kändes bra!

Idag har jag iallafall spänt musklerna igen, släppt ut hästarna, skottat hela stallet

(Janne har skottat snö på morronkulan, kom ju en 10 cm inatt.)

Bort till hönsen, skottade av bron hos grannen, in och fikade och lekte sen med hundarna en stund (Moa är här idag).

Gav lunch, körde Bolfaxa, jag måste säja att hon är störtskön att köra, vad månde bliva?

Janne körde oxå idag, han var ut med stöttningen och både Kungen och Gnisten fick sig en genomkörare! Hundarna följde...

Då tänkte jag passa på att sticka ut med Moe och när vi var på väg nedåt vägen

DÅ kom en liten vovve farandes glad i hågen!

Det var bara att vända om, synd fast Vilja kan inte följa efter landsvägen så vi for uppåt skogen som vanligt. När vi hade avverkat rakbanan och kom i djupsnön

sa jag till Vilja att stanna och märkligt nog stack hon hem! Hon insåg nog själv att det skulle bli för jobbigt. Det blev ett lättare pass för Moe, få se vad vi hittar på imorron?

 På onsdag får vi Stockholmsbesök, syrran och hennes dotter (Emelies syrra) Madde kommer opp några dagar, kul kul!!

Då blir det palt, det önskas ALLTID när 08: orna kommer!

Du David: skorna sitter än! tur att du finns!!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards