Älvbacka

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Yvonne - 19 januari 2011 21:14

vad som händer? Har ni sett ! Tack Sofia, ja nog är det toppen med datakompisar!

Nu står bokstäverna rakt opp igen, fast egentligen var det ganska snyggt med

den andra texten!

Här sitter jag nu och väntar på stockholmsfrämmandet, planet var försenat cirka en halvtimme.

Janne hämtar opp i hästbilen. Jag ska fixa te och mackor när dom kommit...

Palten är klar, mammas granne har fixat den. Nog kan jag göra palt, men tiden räcker inte till för såna "långkok" numera.


Gjorde allt klart i stallet på morron och la in kvällsfodret till alla utom till

Fixgnisten och Kungen för dom skulle Janne köra idag.

Iväg till tandis halv fyra, lagning av två gamla plomber och nu är jag klar där ,

skööönt! 

Därefter handlade jag på ICA (enda affären) vi har här i byn.

Hem och packade opp, gav hundarna varsitt grisöra som dom alltid får när

jag har handlat.

Tog in hästarna, gick till hönsen, bar in grannens post och ägg för dom har varit bortresta några dar!

Har städat lite idag oxå, inget jag gillar fast det är ju tvunget ibland särskilt när

man har djur både inne och ute.


Ja så mycket mer vart det inte denna onsdag så nu säjer jag hej och vi hörs

igen!


                 Ett litet citat på vägen....

Jag tror att man lär sig vem man egentligen är, och sen får man leva vidare

med den vetskapen......

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards