Älvbacka

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Yvonne - 10 februari 2011 19:59

Har ni lagt märke till att jag har satt in gula gubbar i bloggen ett par gånger?

Det har jag lärt mej alldeles själv! Vet egentligen inte hur jag kom på det??


Och Lena har du fått jobbet? va kul GRATTIS! Vad var det nu för jobb?

Jo Josse har varit här ikväll och ridit Bolfaxa och efter det har hon skickat iväg lite bilder till sin dator så det fixade sig och hon ska sätta in dom på bloggen och

ändra ett par saker på hemsidan.

Men jag har oxå en hel del bilder som jag vill ha in i "fotoalbumet på hemsidan,

men det får bli en senare fråga. Kanske på söndag?


Marie om du läser detta, vet du om Fyra H har nån filmkamera som går att få hyra? Har lovat Camilla från Göteborg som är seriöst intresserad av Juna att försöka fixa en film.

Idag är det bara Vinna som varit på "banan", de andra har varit lediga ja Faxan fick sig ju en sväng med Josse.

Det var 20 minus imorse, men inte för det! Hästarna gick ju intervallträning igår!

Passade på att ta lite foton , men det Är inte lätt att gå in i en hage och fotografera, dom är ju som linslusar pållarna...

Det var bara Mjölner Stilig som var lite blyg, Vinna är värst för hon vill vara hur

tajt som helst så det gäller att knäppa innan man har henne i famnen!

När jag skulle fota Trolle och Lillen (lillen är Irénes häst) så hade Lillen grimman i munnen, Trolle hade nog fixat det skulle jag tro. Och  det var bara att ta av den!

Stackarn hade väl inte fått i sig så mycket hö, är nog inte så lätt att tugga med en bred rem i munnen?

Nu blev väl inte bilderna SÅ  bra, har ju ingen värstingkamera precis.

Ja ni får väl se när Josse satt in dom...


Carina Ooooo! det är ett par bilder på Vinna med!


21,6 minus ikväll, skönt att det inte snöar iallafall!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards