Älvbacka

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Yvonne - 11 februari 2011 23:13

Det fixar sig med filmningen av Juna, tack tack tack för att ni vill ställa opp!

Jag siktar in mej på stallLena eftersom jag spånade med henne först om hur

man skulle göra, men jag är så tacksam för att ni andra var villiga att hjälpa mej

för jag är ju totalt blåst när det gäller telefoner och filmkameror!

Sedan får vi väl se hur "Pollan" uppträder?


Det har varit lite grinigt väder idag, 20 minus på morron och nu i kväll är det runt

fem minus och det har snöat lite grann.

Har kollat på lets dance och det var ju synd att Andreas åkte ur...


Tränat hästar har vi gjort, lätt träning för imorron blir det intervall  ja inte för

Vinna hon springer sina fem varv och sköter sig utmärkt.

Bolfaxa  får ju mycket lätta intervall än så länge, det ät ju mest för att bättra på konditionen än så länge.

Josse säjer att hon har blivit mycket mer allert sen jag började köra henne!

Den långa vilan hon fick sen sejouren hos Per G. har nog varit mycket bra för henne.

Ja snart är det dax för Per, Fia och Farmfurir med skötare att åka iväg till

Frankrike "välles dom"!

Fick veta ikväll att det blir inget israce på Brunnsviken  för Stamping.

Det blev inställt på grund av för lite sponsorer, har ni hört va?!


Jag tror att klockan börjar närma sig midnatt så nu får det bli gonatt!

Läser väl en liten stund......  

Av Yvonne - 11 februari 2011 11:37

Fick ett mejl från Josse imorse, ALLA bilder som hon skickat över till sin

dator fanns inte puts, väck!

Så nu får vi börja om från början, Josse tror att det har nåt med internet att göra.?

På söndag gör vi om det...

Nu for Janne ut med Kungen och hundarna följde med och när jag avslutat

detta blir det en träningstur med Bolfaxa i lire grinigt väder!


vi hörs!  


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards