Älvbacka

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Diskad

Av Yvonne - 25 februari 2011 23:34

Aj då! det var synd, men Per och gänget kring Farmfurir tröstar sig nog  för ikväll

är det stort partaj i Paris för kallblodsfolket! Nu håller jag tummarna för  F. och P.

på söndag då det andra kallblodsloppet går. Heja Farmfurir!!

Ni kanske har läst Britts kommentar hur det gick, och där finns även en länk som ni kan gå in på om ni vill veta mer. Hon är bra bra den där Britt uti Vitsand!


Herregud det blev nästan varmt idag, 3,5 minusgrader. HOPPAS att det håller i sig!

Idag har vi tränat som vanligt, Janne sina tre och jag mina två.

Och det känns bara bra, Moe skrittade jag i en dryg timme i "hemmaskogen".

Imorron blir det intervall, sista trimmningen innan start den 3/3, jiihaaa!!

Jako Alamäki kör, Moe står 40, kanske lite tufft första starten?

Han har inte varit i en vagn sen sista starten i december förra året ,spännande!


Nu ska jag avsluta detta innan klockan slår tolv!

Sofia jag glömde säja: Vilken fin järnspis ni har, vilken mysfaktor! kram...


Natti natti...  

 
 
lena

lena

26 februari 2011 07:44

på tal om mysfaktor... hos er är det alltid mysigt men annars så vet ju jag en kakelugn som JAG fort som ögat skulle montera in i köket *skratt"

http://tyramyra.bloggagratis.se

 
sofia-bort i bjärtrå

sofia-bort i bjärtrå

26 februari 2011 07:54

Jo, den är jättefin och har räddat oss ibland de få gånger strömmen farit. Barnen brukar säga "mamma ska vi inte leka den gamla tiden" när dom vill att vi ska elda i den. För att inte tala om den värme den ger i köket. Men jag brukar tänka att dom måste varit skickliga som kunde baka i ugnen och hålla jämn temperatur så kakan inte brändes upp...

Den är inte så hemskt gammal spisen för de finns ju att köpa nya än i dag :)

http://www.stallneshime.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 1 december 2020 14:53


1:a december och jag är så nöjd med vädret, lite snö och lagom kallt...inget regn! Det får gärna vara 5 - 10 grader kallt och kanske lite lite mer snö, nä föresten jag klarar mej! Har ju varit 1:a advent och många jag känner har julpyntat, men inte...

Av Yvonne - 19 november 2020 12:01

Av Yvonne - 19 november 2020 12:00

Av Yvonne - 15 november 2020 15:48

Sötnosarna! Det är tryggt och mysigt med Vilja Skönt få ha fåtöljen för sig själv! Då tar vi soffan! Siri står ivrigt på bakbenen och väntar på godis! Kul killar med katten Pricken! Ruxan provar sitt nya shiretäcke inför kallare dagar! En hä...

Av Yvonne - 15 november 2020 15:39

Klockan är fem över halv tre söndag eftermiddag och det är redan skumt ute! Småregnar då och då, men ingen snö än så länge... Har iallafall klart med vinterns snöskottning och det känns bra, Tommy Björkman skottar och han är bra och pålitlig, skot...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards