Älvbacka

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Yvonne - 22 juli 2011 20:18

Man blir nästan lite förundrad, ska det verkligen fortsätta att vara sol och varmt

när man hör hur det är neröver landet med regn och åska!

Jaja det är bara att njuta och torka svetten ur pannan!  

Fick en påringning imorse av en man som sett vetens katt Lina nere i norrfjärden

och jag blev så glad , men hade inte möjlighet att åka ned direkt.

Efter ett tag ringde han igen och sa att den var på gräsmattan på en tomt i Porsnäs,

Anna och jag for ner och tog med oss kattburen.

Tyvärr så hade hon försvunnit, ringde på hos de boende på gården, men tjejen hade inte sett henne. Vi gick runt på gården och lockade utan resultat.

Träffade en kvinna jag känner och hon berättade att hon sett den lilla katten vid två tillfällen och hon lovade ringa om den dök opp igen!  


Har kört Bolfaxa och hon känns fin som vanligt, tog en tur med Moe i skogen och

när jag kom hem tog jag utav honom framskorna för dom var slut.

Så nu får Janne jobb imorron.

Vi har beslutat att inte åka till Vitsand imorron utan vi kör fort hemma istället.

Det är ju ingen unghästträning för Vinna förrän nästa lördag.


Nu ska jag gå ut och massera Trolle en stund och så vill nog Kaninerna komma in i stallet.  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards