Älvbacka

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Yvonne - 27 mars 2012 21:34

Hahahaha! Emelie och jag fick oss ett gott skratt  när vi kollade  "gårdagens bloggande"...det skulle stå Brrrr, var "lådan" kom ifrån det har jag ingen aning om?    

Får nog läsa igenom det jag har skrivit framöver så att det inte blir några missförstånd eller att nån tror att jag inte har "alla getter hemma"!       

 Vi har varit på Vitsand med Vinna och Bolfaxa, båda såg bra ut, Britt kom körandes med sin treåring som såg jätte-

trevlig ut...hon undrade om vi inte kunde höras nästa gång vi ska iväg  och det lovade jag för nog är det nyttigt för unghästarna att få sällskap på banan.

När vi kom hem igen fick Moe en motionstur, det börjar bli dåligt underlag nu  dröjer nog inte länge om det fortsätter så här innan det fina isföret är helt borta.

Än är hagarna i bra skick, men fy vad jobbigt det blir ... lerigt och slaskigt ...det kan man vänta sig i april!


Få se vad det blir för "bana" på torsdag? Kungen fick ett första spår på start och Moe står som vanligt 40 m.

Imorron åker Em och Jonas till Vittangi, Janne skjutsar till Luleå och därefter blir det tåg till Kiruna och hämtning med bil vidare till Vittangi!

Det har varit så kul att ha dom här!    

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards