Älvbacka

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Yvonne - 6 juni 2012 21:47

      är det nån som har något bättre att bjuda på???

Har nyss kommit in, efter det jag var och stängde hos hönsen beslutade jag mej för att göra en ny hage till Bolfaxa

dels är hon nog lite lessen över att ha mist sin bästis och så är hon nog inte så glad över att hagen ser ut som en dypöl!  Ja alla hagar är ju som dom är nu och det vet väl alla som har hästar och hagar, det börjar ju likna katastrof och vi är inne i juni månad...nu har jag iallafall gjort en ny hage till henne, ingen jättehage fast nu kan hon dra sig nåt grässtrå och slipper slira omkring i leran när hon vill göra nåt race!

De andra hästarnas hagar är ju värst framme vid in och utsläppet , annars är dom okey!  


Har annars inte hänt så mycket denna dag, hästarna fick ledigt och jag har pysslat med en del saker i stallet.


Kalle "Nysan" och hans brorsa var förbi  och kollade på Stiligs föl och så berättade han att familjen Larssons ena sto Synna har fått ett stoföl efter Järvsöfaks, GRATTIS Amanda med familj! Har varit in och tittat på den lilla, så söt!  Det verkar bli mycket stoföl i år vad jag hört...


Nu ska jag lägga mej och läsa, "Brobyggarna av Jan Guillou" har provat läsa hans böcker tidigare men jag har inte gillat dom. Den här verkar både intressant och spännande.  


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards