Älvbacka

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Yvonne - 7 juni 2012 20:04

Man blir alldeles salig när   kikar fram, några timmar fick man njuta sedan var det kört igen!

Störtskurar till och med åska!  Stilig och "estelle" fick en stund i sommarhagen nere vid vägen och hon studsade omkring som en gazell sen slog regnet till, det hann komma en störtskur innan jag hämtade upp dom till stallet! Lillgumman såg ut som en "dränkt katt", stod och kurade bredvid mamma och undrade nog vad i hela världen det var som hände?

Tycker synd om alla skolbarn som har examen imorron ifall det här skitvädret tänker fortsätta!


Klarade mej från regnet både när jag red Moe och när jag körde Kompis, men när jag kört klart med Kompis och hade selat utav ute kom det världens åskknall och då tappade jag rockarden i rena förskräckelsen!   Vilja (lillhunden)

satte svansen mellan bena och visste inte vart hon skulle ta vägen, men Kompis han varken såg eller hörde för han var i full färd med att stoppa munnen full med grönt gräs!

Det kom bara en smäll tack och lov!  Åska är inte roligt!


Nu har Bolfaxa varit ledig några dar sedan starten i Skellefteå, men imorron blir det träning igen...


Har varit in och kollat dina nya bilder Amanda, jo då hon är allt bra gullig! nu har Josse kommit hem från utlandsresan och då ska jag be henne ta lite bilder på "estelle" och sätta in på min blogg och hmm det blir

spännande att höra vad Lasse kommer med för namn???


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards