Älvbacka

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Yvonne - 17 maj 2013 00:39

Jag är överlycklig, Moe gjorde en kanonprestation idag på Bodentravet, snöpulsningen i vinter har givit honom

annat att tänka på och viljan att fajtas på banan igen och i de två jobben på Vitsand har han ju visat att än är det krut i grabben!  Hoppas att det håller i sig för nu är det inte långt kvar till "miljonen"!  Patrik Nygren körde ju och det var en positiv och trevlig kille som vi aldig anlitat tidigare och han körde bra!

Värmde honom härhemma innan vi startade resan till Boden, det blev sex  "hundrametersinervaller" i lagomtempo

på rakbanan...

Nu väntar ett  montélopp i Skellefteå den 24maj, det blir kul även fast han står på 60m tillägg och kanske det bara är bra då hinner han trava in sig utan att få press direkt...Ingela Nilsson var redan tingad så det blir duktiga Sandra Eriksson som ska rida.

"Tänk om man varit yngre då skulle jag ha tagit montélicens på momangen"!


Det var som vanligt underbart att vara på travet efter ett långt uppehåll, det är så kul att träffa alla härliga travkompisar!  

Något som verkligen värmde det var att min favvokusk Per Gustavsson ringde och grattade och han var jätteglad att

det gick så bra för Moe!


Och Sverige slog Kanada i ishockey, det var livat värre på nedervåningen där Janne och Micke satt och hejade!

Jag och Iréne var oppepå och såg en gammal videofilm, Troja med bl.a Brad Pitt.

Nu ska jag sova gott, gonatt...   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards