Älvbacka

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Yvonne - 11 maj 2014 22:03

-minst sagt och dessutom fattades det ett par bokstäver i inlägget senast, "bokstäverna" står jag för...fast

"Rubriken" skyller jag på datorn! Den kan faktiskt ställa till det för mej ibland, men fråga mej inte hur för det vet jag inte??   


I eftermiddags fick man en liten glimt av att sommaren är på väg...  fast "vädertanten" på TV säjer annat!

Och idag kom lilltjejen i vagnen, Lasse och våran hovis David ledde och Janne satt opp i vagnen.

Det såg lite segt ut och gick med snigelfart första biten, inga incidenter förutom ett litet skutt som inte var så allvarligt menat!

Imorron kommer Grantjejen Hilda , hennes kompis Sofie har åkt till England idag på födelsedagsresa!

Hilda ska tömköra måndag, tisdag och på onsdagkväll blir det träning i vagnen igen .

Det är så frustrerande att inte kunna hjälpa till, fast å andra sidan så har jag lagt ner mycket tid på att  få henne dit hon är nu.  Så jag får vara nöjd med det...


Har ridit Moe idag och vi har klättrat, det är vad jag förmår än så länge. Har klippt sönder min ena ridsko så att det är fritt runt fotleden och då gör det åtminstone inte ont, som tur är har jag ett par likadana ridskor i reserv!

På kvällskvisten sväller foten och fotleden, ja det blir intressant att höra vad doktorn säjer på onsdag?

Har nyss släppt ut hundarna och katten för sista kissrundan, ja Moa är oxå här...

Dom tar en runda i skogen och efter rakbanan innan det är dax att komma in och sova för natten! 




















Nu har jag fått bilder på valparna och bara Josse får tid så kommer dom på bloggen.  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards