Älvbacka

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Yvonne - 1 augusti 2014 09:44

Nu har vi fått en uppdatering ifrån Götet! Denna gången med en fin bild då Juna fått köra ett bröllopspar. 

Här är en del ur brevet:


 


 "Juna har varit på hopptävling och det skötte hon galant. Rev ett hinder men ingen vägran eller annat trams. Så hon fick allt en morot. Jag har lånat ut Juna till en av tjejerna i stallet som haft en tuff tid med cancer i hjärnan. Hon har inte fått lov att rida på 6 månader och nu när hon äntligen blivit bättre så blev hennes häst halt. Hon var helt förtvivlad å hon älskar att rida och hoppa så hon fick låna Juna å hoppade hemma å sedan överraskade vi henne med att hon fick åka ut på en tävling med Juna. Ibland är det så lite som krävs för att göra någon lyckliga å det var så roligt att se glädjen i hennes ögon. Juna är ju glad bara hon får springa fort.

Idag har vi kört bröllop. Så vackert så jag fick tårar i ögonen! Jag fick massa beröm för min fina vagn å för Juna så stoltheten är på topp nu! Lite mindre stolt var jag när vi kom hem och Juna nöp av en stor blomma som var planterad i en kruka!"


Visst kan man förstå att ekipaget fick beröm, så fina som de är!
I stall Älvbacka är vi mycket stolta.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards