Älvbacka

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Yvonne - 11 november 2014 18:40

Imorse när jag kom till stallet så hade våran "hovis" varit hit och skott Lilly   så idag har jag kört henne efter

"vilan" och hon kändes jättefin och var lagom pigg!

Det är verkligen en fördel att ha hästarna klippta, dom slipper vara sjöblöta i svett när man kommer in från träningspasset ...Moe är nästa "patient" som står på tur för han är så tjockpälsad nu så han står och svettas när han kommer in på kvällen och faktiskt har Kexet börjat alstra vinterpäls oxå.

Konstigt, man tycker att pälssättningen ska stanna av när det är så varmt ute.?


När jag var klar i stallet ikväll satte jag mej med kattungarna     i selkammaren och gosade med dom, båda la sig i mitt knä och spann och det var så fridfullt så att jag faktiskt höll på att somna, hade inte Vilja  

kommit intassande hade

jag nog fått mej en tupplur...  det skulle sett ut det!



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards