Älvbacka

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Yvonne - 5 januari 2015 19:55

Precis, det går sisådär med "paddan" inte går det på räls inte!
Har iallafall lyckats beställa en ny vaxduk till köksbordet, hihi blev lite fel först men jag lyckades fixa till det.
Så nu är vaxduken på väg hehe man får inte ge sig.
Lite synd att det inte går att få några små "gubbar" att sätta in här och där!

Ja nu är Anna med familj tillbaka i Stockholm, grönt och skönt när dom kom hem ingen snö där...kanske kommer.
Det blev iallafall kransnö sista dagen här så att tjejerna kunde göra två snögubbar utanför stallet!
Igår for jag och Janne tillbaka med Advocat ända bort i Holmfors och när vi kom hem tog jag en ridtur på min numera
Pensionerade springare Moe , men inte har han taggat ner efter en månads vila!
Janne hade inte plogat vare sig travbanan eller rakbanan så det var lite skare på snön, Vilja följde med fast hon vände efter en bit det blev för tungt för henne...
Nu har det småsnöat lite idag och Janne har plogat, körde Kexet och Lilly...fina pållar som vanligt!

"Gamla" stalltjejen Josse har varit på besök tillsammans med sin sambo, jättetrevlig kille..tyvärr är han allergisk, men kunde ändå vara i stallet klappa lite på hästarna och kela med Pricken "kissen" ...det var roligt att se Josse som numera studerar i Umeå.

Ska prova sätta in en bild för att se ifall jag klarar det nu, få se vad det blir?
Hej då...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards