Älvbacka

Alla inlägg under december 2015

Av Yvonne - 5 december 2015 18:50

I torsdags blev Janne opererad i höften och allt gick bra, han blev inte sövd utan fic ryggmärgsbedövning...huvvaligen nog tror
Jag att jag skulle ha velat bli sövd!
Det är inte klart när han får åka hem, pinkeriet funkar inte som det ska ja alltid
Är det nåt!
Jag har Ire'ne hos mej vilket är skönt för jag är ganska mörkrädd, har varit sedan jag var barn och det är trevligt att ha henne och lilla Vera här!
Vet ni vad vi åt igår?.......jo fiskbullar i dillsås och kokta ägg och potatis förståss mumsfillibabba!
Janne vägrar äta det så då passade vi på!

Inte blev det att sätta Månsan i vagn idag, det är isigt under snön så jag vill inte riskera att han halkar och fläker sig och ikväll tinar
Det för fullt och då blir det väl ännu sämre.
Nåja, än finns det tid och nån gång ska väl snön komma, det brukar den ju göra till söut, men nog är det en märklig vinter?

Vi har varit iväg till Reprisen idag, Ire'ne hade köpt ett vardagsrumsbord som hon måste hämta och när vi var där hittade hon en
Gammaldags soffa för 50kr hej och hå vilket fynd!
Jag slog till och köpte en stor halmbock och en liten hästljusstake, det är kul att gå på Reprisen alltid hittar man nåt som faller en i smaken!
Nu väntar jag på att veten ska komma "hem" och då ska vi äta spaghetti med köttfärssås och sen ska vi se "Så mycket bättre" och
"DowntownAbbey".

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards