Älvbacka

Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Yvonne - 29 mars 2016 19:29

Det gick kanon för Camilla, Fredrik och Juna i Scandinavium, en delad tredjeplats och Camilla
var jättebelåten! Tror ja' det!
Har fått en läcker bild och filmen som jag vidarebefodrat till Josse för in sättning på bloggen, filmen finns
Även på facebook fick jag veta av stallLena och kanske även på Yuotube?
Tänk att ett kallblod från norrbotten har varit och galopperat runt i Scandinavium!
Nu väntar SM för det superhärliga ekipaget!

Edit "barnbarnet" har kommit opp på påsklov och igår for vi ut med Ruxan framför släden, men det var i sista minuten för nu är det "nästan" barmark på gården och det är mest snöslask på rakan och på travbanan är bar utmed landsvägen.
Idag har vi ridit en sväng på Ruxan och Kexet sen red Edit en tur runt travbanan själv.
Jag hade klätt mej alldeles för mycket så jag gav upp!

I lördags påskafton hade vi våra travvänner här på surströmming, jo minsann vit åt surströmming!
Det var vi alla överens om när vi bestämde att träffas, det är ju så att när man blir sugen på surfisken då börjar snålvattnet rinna till!
En trevlig kväll som vanligt med hästsurr och lite världsproblem att lösa...

Har inte hittat nån lämplig "ägare" till Kexet ännu, hade ju en finska som var intresserad som bodde bort mot rysska gränsen.
Tyvärr hittade hon en häst på närmare håll och den blev hon erbjuden nästan gratis. Så var det med det...
Vill ju verkligen att Kexet ska få det bra!
Börjar bli dax för lite om och påskoning så jag ska slå en pling till hovis....

När Edit kom hade hon med en fräsig tshirt som jag fick av min dotter, hon vet vad kag gillar!



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards