Älvbacka

Alla inlägg under augusti 2016

Av Yvonne - 1 augusti 2016 12:03

Ja nu har det blivit mest bilder ett tag och inte nåt bloggande! ?
Har ridit Moe tillsammans med Edit och Ruxan och det har gått förträffligt??,
Tidigare har det varit lite jobbigt för den lilla ryttarinnan att hålla tempot bakom storstegade Moe!
Nu går det som en dans ?!
Vi hade md Anna och Kexet en dag, men då
glömde jag sätta på mej leggings så ridbyxorna åkte opp och det är väldigt obehagligt.
Vi tog oss iallafall en sväng över" Rolf" och genom "fällan". ???

Det har blivit ett uppehåll med körningen av Måns, men jag hoppas att "hovis" har tid en kväll framöver och sen kanske jag kan köra honom själv??
Helmi och Edit är iallafall igång nu och funkar att tömköra utan "ledare", båda står snällt på stallgången även fast det kan vara lite ruschigt runtomkring med barn, hund ,katter och annat! ? ? ? ??

Jag har satt ut en annons på Kexet efter mycket övervägande, det är aldrig roligt att sälja bort hästar!? men hittar man en köpare som
känns rätt då känns det väldigt tryggt och bra om exempelvis med Lilly och flera andra pållar som lämnat gården! ? ? ?så vi får se vad som händer? ?

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards