Älvbacka

Alla inlägg den 19 september 2016

Av Yvonne - 19 september 2016 16:16


Det har kommit trevliga nyheter från Göteborg! Man blir ju stolt för mindre!
Här kan ni själva läsa brevet:
 
" Ja nu är SM avklarat. Detta var det roligaste jag och Juna varit med om. Detta blir svårt att toppa. Inte trodde jag när jag köpte ett litet svart envist sto från Norrland att hon och jag en dag skulle tävla SM en dag. Å inte trodde jag att vi skulle komma 4 i maraton!!! Förstår du!!! Det finns bara 3 hästar i Sverige som är snabbare än oss. Ja, jag har då svårt att förstå. 
 
Fantastisk häst, hon bara njöt när hon sprang genom Göteborgs stad bland spårvagnar, bilar, bussar, människor och båtar. Inte något bekom henne. 7000 människor var och kollade på maraton. Speakern sa att jag var Kungsbackas stolthet när jag körde in i ett hinder. 
 
Varför nämner jag inget om dressyren...   jo där kom vi sist. Juna och jag var så nervösa och lyckades göra alla fel man bara kunde. Så när det var dags för maraton så sa jag och Fredrik att nu skiter vi i tävlingen och ser till att bara ha skoj. Å det hade vi. 
 
Inga bollar ner i precisionen.  Men tiden räckte inte till. Jag fegade lite. 
 
Hoppas allt är bra med er där uppe. Har vintern kommit? Här är det 28 grader idag. Varmare än vad det varit på hela sommaren.
 
Stooooor kram till hela Pite-gänget. "
 
       

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards