Älvbacka

Alla inlägg den 20 januari 2017

Av Yvonne - 20 januari 2017 22:18

Imorse när jag kom ut på farstubron gick jag in och hämtade "paddan" och tog ett par bilder
på himlen som lyste i rött ovanför trädtopparna, det var så vackert!
Kolla här!

Av Yvonne - 20 januari 2017 22:13

Igår var det riktiga stormvindar över pitebygden!
Innan det satt igång på riktigt hann jag köra Ruxan ett pass, sen bar det av med Moe...
Det hade börjat blåsa ganska ordentligt så jag red rakbanan, fortsatte stigen mellan rakan och skogsbilsvägen.
Moe kämpade på med snö opp till knäna och när vi kom opp till skogsbilsvägen hade det börjat mörkna och det
var riktiga stormvindar så vi vände tillbaka hemåt igen!
Plockade in stona när jag var klar med Moe och det var tur att jag ledde Stilig i grimman annars hade jag nog blåst bort
och det var knappt jag lyckades få igen dörren när jag fått in pållarna i stallet!
Idag har det varit lugnt och jag har bara kört Fixan, det enda tråkiga är att det var ju nästan ... om det nu inte var plussgrader under stormbyarna så det har ju tinat en del.

Jag har gjort ett klipp på Tradera, hittade ett stalltäcke till Ruxan som matchar henne perfekt!
Ett "retro"täcke från Börjes anno dasumal ! Man gör ett och annat fynd på tradera!
Kolla härnedan....

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards