Älvbacka

Alla inlägg den 27 mars 2017

Av Yvonne - 27 mars 2017 15:33

Ruskigt oväder och när jag präntat ner det tidigare inlägget gick
jag ut för att ta in hästarna, men när jag kommer fram till stallet upphör
det att snöa och solen tränger sig igenom molnen!
Ja det kan man kalla aprilväder"!
Hästarna är kvar i hagarna och solen kämpar på, lite blåsigt är det och
vad som väntar härnäst det vet man inte???

Av Yvonne - 27 mars 2017 13:20

Fy tusan vilket jäkla skitväder det är, blåst så det bara är isgata igen "riktigt orkanväder kan man säja!
Idag snöar det, just nu riktigt ordentligt!
Har kommit några centimeter nysnö som är kram så det är inte tänka på att varken rida eller köra...risk för halka !
Och det är så snöblint, man ser allt i vitt!
Gick ner till postlådan och la på ett brev och jag gick jätteförsiktigt, haha vad hjälpte det med is under snön swish så låg jag på
backen! Gjorde inte illa mej ialla "fall"!
Såg nog ganska kul ut skulle jag tro?

Får nog ta in hästarna, finns ingen anledning att dom ska behöva stå ute i detta oväder !
Ikväll kommer lilla Vera och ska vara här ett tag när matte åker på Stockholmsresa !

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards