Älvbacka

Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Hästskor

Av Yvonne - 12 juni 2010 18:17

Janne har varit till Boden på morron och köpt skor på Royal!

Men DU David, om du läser detta finns det möjlighet att få leja dej att sko?

Två behöver få på skor imorron och en  Kungen är inte akut fast han behöver oxå skos om.

Hör av dej!!!!!!!!



Blev inte att jag gjorde hagen idag som jag tänkt, städade och skurade rent i hönshuset istället, oj så fint det blev!

Det tog ett par timmar, men det var det värt.

Och så skulle jag köra intervall med Kungen, hej å hå efter en intervall på rakbanan gick skalmen rakt av på min "favvo"speedcart så det var bara att ta sig till stallet  och sela utav pållen.

Typiskt att det alltid ska hända nåt när det går som bäst!


Annars har dagen varit ganska lugn, Lasse var förbi och hade mor "Helmi" med sig,

var ett tag sedan vi sågs.

Nu har iallafall Lasse bestämt sig för "KEXET"!! Det låter himla gulligt tycker jag.


S.O.S till David, HÖÖÖR av dej!! Innan Janne börjar med nå skoning!!

 
 
Lena

Lena

12 juni 2010 18:53

Order till Janne: LÅT BLI!!!

Kexet var ett gulligt och kaxigt namn. Jättefint.

http://www.tyramyra.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 1 december 2020 14:53


1:a december och jag är så nöjd med vädret, lite snö och lagom kallt...inget regn! Det får gärna vara 5 - 10 grader kallt och kanske lite lite mer snö, nä föresten jag klarar mej! Har ju varit 1:a advent och många jag känner har julpyntat, men inte...

Av Yvonne - 19 november 2020 12:01

Av Yvonne - 19 november 2020 12:00

Av Yvonne - 15 november 2020 15:48

Sötnosarna! Det är tryggt och mysigt med Vilja Skönt få ha fåtöljen för sig själv! Då tar vi soffan! Siri står ivrigt på bakbenen och väntar på godis! Kul killar med katten Pricken! Ruxan provar sitt nya shiretäcke inför kallare dagar! En hä...

Av Yvonne - 15 november 2020 15:39

Klockan är fem över halv tre söndag eftermiddag och det är redan skumt ute! Småregnar då och då, men ingen snö än så länge... Har iallafall klart med vinterns snöskottning och det känns bra, Tommy Björkman skottar och han är bra och pålitlig, skot...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards