Älvbacka

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Yvonne - 4 oktober 2013 18:32

Natursvin   vet ni vad det är? Det vet iallafall jag...tog en långtur med Moe och Vilja idag och när vi svängde opp mot Knöppel hade något ljushuvud dumpat en jättestor hög med bråte, allt från en gammal grill till gú vet allt vad det var som låg där!!! Att inte vissa människor vet skäms , det finns ju en supebra avfallsstation i Öjebyn "Bredviksberget". Fy vad jag blir arg och lessen ...  


Kexet startade igår och Janne berömde henne trots en galopp som säkert kostade henne en framskjuten placering, nu kom hon femma!  

Lillys sele har kommit, jättefin knappt använd ... huvudlag och förbygel var helt oanvända  och så har jag köpt ett skitsnyggt pannband till henne. Ska be Josse sätta in det på bloggen, Moe ska oxå få ett, Lillys är blått med vit text och  Moe ska få ett svart  med vit text.

Har varit ut och tömkört ettåringen ikväll "knäet har blivit bättre" så jag kan gå längre sträckor nu. Ja lillan är så

duktig och mysig, snäll och tillgiven...  


Nu är fyra boxar målade och då har jag bara en kvar sedan gör jag ett uppehåll innan jag börjar med de andra fyra.

Nu ska jag ut och prova in selen på Lilly...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards