Älvbacka

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Yvonne - 18 december 2015 21:17

Här sitter jag med en tekopp på kvällskvisten
Och njuter av mina fina ljusstakar!

Av Yvonne - 18 december 2015 20:45

Av Yvonne - 18 december 2015 20:44

Ja så var sagan om Stamping slut...kom trea igår i sitt "eget" lopp och sista starten på travet 15år gammal,
men fprtfarande med kampviljan kvar!, fiiina hästen!
Det blev avtackning i vinnarcirkeln med ägarna och kuskar som tidigare kört honom och förståss kusken Fredrik Sikberg som fick äran att köra de sista åren och det har han gjort med bravur!
Vad den pållen ligger mej varmt om hjärtat, det blir tomt att inte få följa hans bravader travbanan längre......
Heino, Ingmari, Sigbritt, Anders vilken resa ni fått göra tack vare Stamping och inte att förglömma hedersmannen Arne som
la grunden till Stampings framgångar på ovalerna!

Och snön kom med dunder och brak! Hoppas bara att den får ligga kvar nu, det är på gränsen till plussgrader ikväll!

Idag fick jag äntligen höra min favvojulsång på radion.......The fairy tale of NewYork" med ShaneMcGowan och Kirsti vad hon nu heter i
efternamn? Läste i Aftonbladet att Shane har fått tänder, det var ju väldigt tomt i munnen på honom han hade visst bara en kvar!

Det kommer två hönor till i helgen, hedemoror. Talade med Anneli idag och när alla hönor var hämtade "trodde hon"kom det fram två damer som tydligen hade gömt sig!
Och jag ska få dom, blev jätteglad!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards