Älvbacka

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Yvonne - 2 december 2009 18:48

till himlen for! Jag bara skojar, den for till Bredviksberget  (sopstation).

Vi har hämtat Mollys "säng" och den är jättefin, men jag fick möblera om hela tv rummet!

Slängde ut en överdel till den ena bokhyllan och släpade möbler hit och dit, till slut var jag nöjd phuu!

Nu står Mollys säng i en hörna, kunde ju inte ställa den framför elementet där

soffan stått. Har oxå plockat bort en massa grisar, mjukisdjur och ändrat på tavlor ja det tog hela kvällen och lite till!

Vart lite tomt!

Och nu går vi i "väntans tider", ja alltså vi väntar på svaren från blodproven!

Har svårt att tro att det är nå fel på Moe för han är pigg som en mört och far

som en tätting i hagen!

Fixsola verkar oxå fräsch, även Bolfaxa, men men man vet aldrig?


Nu är det iallafall vinter hos stall Älvbacka, snö och 7 minus för stunden, hoppas att det får fortsätta!

Har sparrat Modin med Kompis (shettisen) idag. Janne har klagat på att Modin är så bekväm och vill helst bara gå när Trolle däremot är jätteframåt och travar på i bra tempo sina träningsvarv= 4st.

Nåväl, vi for ut och det gick hur bra som helst, vilket underbart härligt rörelseshema han har Modin. Det har Trolle oxå och väldigt effektivt.

Och Kompis ja, han bara är! Efter två varv fick jag ont i överarmarna av det jag fick hålla, vilken shettis han är där sitter ingenting fast!


Fick en hälsning i gästboken idag från Stampings "kompisar" Ingmari och Heino,

Gu`va det värmer blev så glad!

Och nu väntar jag med spänning på vad Sofia borti Nässom ska tycka om CD:n

med Euskefeurat, skickade den idag!



                                " Ibland räcker orden inte till

                                   för att säja det man vill säja"

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards