Älvbacka

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Yvonne - 1 februari 2010 21:51

Blev att jag stannade hemma från travet, ganska skönt för det var 24minus när Janne for. Hans kompis Tage följde med.

Har nu sett resultatet och det blev disk/galopp! Så kan det gå, får väl höra när gänget kommer hem vadan detta?

Just nu har vi 22,5 minus och nu börjar man bli less på både snöandet och kylan!

Körde Fixsola idag och faktum är att jag frös inte alls, sen red jag Moe och då behöver man inte frysa. Janne körde Kungen, fler hanns inte med idag för det blev mest snöskottning för hela slanten!

När jag skickat iväg Janne och Gnisten till travet fyllde jag på med spån till hästarna, fodrade och sedan dök doktor Stina opp och pysslade om sin Emmy.


Har ringt Janne på mobilen flera gånger men får inget svar så egentligen är det ingen ide´att han tar med den.

Moa har varit och lekt med Vilja och Molly, oj så kul dom har tillsammans och Vilja fick vara ute själv ett tag och leka med storvovvarna.

Nu har jag bara en önskan= att vi ska få bättre väder framöver för detta är jobbigt tycker jag!

Vill ju börja jobba med Vinna så vi får henne i vagn, ja vintern kan sätta käppar i hjulet för ens visioner.

Det blev väldigt tyst i huset nu, Vilja har nog somnat efter en dust med Rollo!


Imorron tar vi nya tag, trots kylan!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards