Älvbacka

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Yvonne - 3 oktober 2011 20:18

DET HAR VARIT SOL IDAG!  Man tror nästan inte att det är sant!!!

Provkörde Bolfaxa en stund och hon är inte halt längre, skrittade  och provade sen att låta henne trava och hon kändes pigg och fin...nu gäller det bara att få bort

"skorvet" nere vid kotan och på framsidan av skenbenet. Vi är väl inte alldeles

överrens när jag ska sköta om benet, men hon sparkar inte längre och slappnar av efter en liten minut!

Janne har tränat "starthästarna", båda har fått tredje spår...Gnisten står start och Kungen står på 40m tillägg.  i olika lopp förståss!

Numera tar vi in alla hästarna på kvällen, man vet aldrig hur vädret blir under nattens timmar?  

Hörde föresten från Mylingen (Myle) som han heter numera, han har det bra säjer Monica och jag vet att jag kan lita på henne! Han går tillsammans med sex andra hästar och han bestämmer!!  


Har plockar bort riskojan i hönsgården och imorron ska jag hugga två granar och sätta dit istället, klart hönsen ska ha lite myspys!  

Annars har dagen varit ganska lugn...  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards