Älvbacka

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Yvonne - 12 april 2011 21:39

Ingen veterinär dök opp och inget Vitsandsbesök blev det heller p.g.a att vi

väntade förgäves på veten!

Janne skodde om Kungen fram och jag städade opp lite i selkammaren, haha

stallLena, jag lyfte nog aldrig på jackan! Tur vi har Josse....

I övrigt blev det en ledig dag för alla pållar.

Det var  så grått och trist och då fick jag ju lite annat gjort oxå!

Har bytt ut hästarnas vintertäcken mot regntäckena, dom är lite fodrade och

är perfekta nu när man inte vet direkt vad vädret har att bjuda på under dagen.

Bytte även till kortbrodd på Moe, än törs man inte ha blanka skor för det är ju fortfarande is i hagarna.


Och bio blev det senare, Janne for in på" Granngården" och handlade hästskor

och under tiden la jag in kvällsfodret, sedan gick jag in och duschade.

Christina kom vi hämtade opp Laila

och det var en underbar film! Alla borde se den... Hur många lingon finns.....


Jovisst ja, tack för kortet Emelie och urklippet! Nu ska vi festa på

både entrecoté och oxfilé när du kommer till påsk!

Skulle vilja vidarebefodra "urklippet" här på bloggen, men jag vet inte om det

funkar med bara texten? Jag får väl testa imorron?  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards