Älvbacka

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Yvonne - 18 februari 2012 19:26

Ja fy sjutton vad det stormar kring knutarna ikväll!  Det var ju  grå himmel på¨morron, det såg mysko ut och efter lunch började trätopparna vagga illavarslande! Vi hann iallafall med att intervallträna hästarna även om det började blåsa upp när jag stack iväg med Moe opptill skogsbilvägen och red fyra galoppintervall där.

Sen kom stallLena och när hon red ut med Gnisten då hade det börja ta i ordentligt, men ekipaget kom hem igen helskinnade!  

Och jag som hade tänkt hinna med både Knekten och Trolle, men aldrig får man som man vill för nu blir det inte att sätta Knekten i vagn imorron som jag tänkt mej...travbanan har nog drivit igen här och där!

Kan tänka att det kan bli halt oxå för det har varit nollgradigt, inte så kul för hästarna är utan skor!

Drog alla skor för det är dax för omskoning, men som tur är har jag talat med  David och han kommer till veckan.


Janne knogar på med Kexet och hon sköter sig bra och hon är väldigt behaglig i sitt sätt, hon var ju en riktigt vilding som ettåring! Lasse ska sälja henne så finns intresse vet ni var hon finns!  

Trevlig fortsatt helg, tänkte titta på Melodifestivalen har faktiskt inte sett de första uttagningarna!  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards