Älvbacka

Alla inlägg den 12 oktober 2017

Av Yvonne - 12 oktober 2017 20:38

Ja det var nog en syn för ögat och själv fick jag mej ett gott skratt,
tyckte till och med att grisarna log i mjugg!
Jo så här var det, skulle som vanligt utfodra grisarna på morron.
Det är ju en halvdörr till deras box och för att slippa öppna varje gång
dom ska ha käk så har jag ställt en stol utanför dörren som jag kliver opp på och stjälper
ner maten i hon. Detta funkar bra och jag slipper öppna dörren och brottas med nöffarna
som är ivriga och bökiga för att få äta så smabbt som möjligt "typiskt grisar" !
Och då gick det som det gick när jag stod på stolen och vände på hinken med mat DÅ välte stolen av nån anledning
och jag blev hängande över dörren med huvudet före rakt ner i grismaten, bara benen hängde på andra sidan!
Fick tag med händerna över ryggen på Molle och han var som tur mer intresserad utav maten än mej som dinglade
där ovanför!
Tog mej opp och över dörrkanten till slut!
Ibland är det synd att det inte finns en kamera i närheten för det var nog en "syn för gudarna"!
Nu ser jag till att stolen ser jag till att stolen står stadigt placerad mot dörren!

Micke och Molle på upptäcksfärd i stallet medan jag mockar!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards