Älvbacka

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Yvonne - 7 december 2013 17:36

Ja så är eller blev det tyvärr!  Glömde klicka  att jag godkänner "kommentarer" så varken Lenas eller din kommentar Susanne kom med på bloggen!  Jajamen Susanne du sjöng "dansa i neon"...minns det såväl för vi hade

olika meningar om låten och du sjöng säkerligen "Främling" vid nåt tillfälle när du var ensam i stallet!

Sångröst hade du iallafall och enligt din kommentar sitter det fortfarande i!  


Idag har det varit gråkallt, har bara kört Bolfaxa och Janne körde Vinna och Kexet. Jag sparar Moe tills imorron och då rider jag även Lilly!

Har varit opp i skogen och tänt ljus på eftermiddan, det är så oerhört vackert och rofyllt när mörkret lagt sig...  

Jag tänder för Touch och de andra djuren och så tänder jag för min mamma som jag saknar väldigt mycket, har en vit lykta på bron till friggebodan där hennes ljus lyser vackert bredvid granen som är prydd med röda lampor.  


Såg på "Idol" igår och Kevin vann och det visste man redan från början för den grabben han bara "äger"!

Och så var han verkligen värd segern så mycket som han har fått stå ut med under resans gång!

Ikväll blir det att kolla på "Så mycket bättre" , ett fantastiskt program!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards