Älvbacka

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Yvonne - 23 december 2011 22:47

Blir skönt när den är över! Vi åker till mamma och hennes sambo Rune när vi är klara i stallet och äter, öppnar nån klapp

myser en stund och sedan far vi hem till hundarna och "hus"katten Rollo!  Plåster är stallkatt!

Det var v75 från Bergsåker ikväll , heja norrbotten och grattis Gunnel Fredriksson som vann 100000kr med

Pixel Chic ! Min frankrikekompis Åsa blev trea i ett lopp med sin duktiga kallis Qia Tabac, grattis till dej oxå Åsagumman, men Stamping ville det sig inte för ikväll, diskad sjua i mål. Månntro det var startgalopp? Loppet visades ju inte i TV. Eller oxå gillade han inte sin "gamla" kusk som fick hoppa in när Peter Eriksson "ordinariekusken"

hamnade i diket med en unghäst och bröt benet på två ställen! ajaj..

  

Jag har ägnat ett par timmar ikväll åt att kolla in och lyssnat på "Fairytale of N.Y...i  olika inspelningar, jättemysigt!

The Pogues med KirstyMacCall , men jag fastnade för versionen med Amy Mc Donald.

Killen är ju störtskön även om han ser ut som en mer eller mindre... ja det förstår ni om ni kollar in honom på

youtube!  

"Rösten" och musiken är som en blandning av "Kenta från Vällingby" och "Euskefeurat". Tycker jag...

Tack iallafall "mystiska" Birgitta och Lena för tippset!  


Har  kollat lite trav på tv och varit ut med hundarna och nu ska jag ta en dusch!


   GOD JUL !  önskar jag ER som tittar in på min blogg...massa julkramar från mej!        

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards